Njoftime për Shtyp

Regjistrohuni për lajmet e fundit nga ESO
eso1315sq — Foto për publikim
Një bukuri spirale e zbukuruar nga një supernova në venitje
20 Mars 2013: Rreth 35 milion vjet-dritë nga Toka, në konstelacionin e Eridanit (lumit), ndodhet galaktika NGC 1637. Më parë në vitin 1999 pamja e kësaj galaktike u mbulua nga nga drita e një supernove shumë të ndritshme. Astronomët studiojnë pasojat e këtij shpërthimi me Teleskopin Shumë të Madh të ESO-s në Observatorin e Paranal-it në Kili, duke na dhënë një pamje mahnitëse të kësaj galaktike relativisht të afërt.
eso1311sq — Publikim shkencor
Duke matur universin me më shumë saktësi se më parë
06 Mars 2013: Afërsisht pas një dekade vrojtimesh të kujdesshme, një grup ndërkombëtar astronomësh ka matur distancën e galaktikës më të afërt, Renë e Madhe të Magelanit, me më shumë saktësi se më parë. Kjo lloj matjeje gjithashtu përmirëson njohuritë tona mbi shkallën e zgjerimit të Universit – Konstantes së Hubble-it – dhe është një hap vendimtar drejt kuptimit të natyrës misterioze të energjisë së errët, e cila përshpejton zgjerimin e Universit. Grupi ka përdorur teleskopët e ESO-s në Observatorin La Silla në Kili, si edhe të tjerë përreth globit. Këto rezultate shfaqen në numrin e gazetës “Nature” të datës 7 mars 2013.
eso1310sq — Publikim shkencor
Lindja e një planeti gjigand?
28 Shkurt 2013: Astronomët duke përdorur Teleskopin Shumë të Madh të ESO-s kanë vëzhguar direkt një planet në formim akoma të mbështjellë me një disk të trashë gazi e pluhuri. Nëse konfirmohet, ky zbulim do të përmirësojë shumë njohjen tonë mbi formimin e planetëve dhe do t'u lejojë astronomëve të testojnë teoritë e sotme kundrejt objektit që vëzhgohet.
eso1309sq — Foto për publikim
Duke fshirë pluhurin nga një karavidhe kozmike
20 Shkurt 2013: Një imazh i ri nga teleskopi VISTA i ESO-s na shfaq një peisazh resh ndriçuese të formuara nga gazet dhe fashat e pluhurit që rrethojnë yjet e rinj e të nxehtë. Imazhi në infra të kuqe na shfaq një pamje befasuese të një inkubatori yjor, të njohur si NGC 6357. Kjo foto u mor si një pjesë e një kërkimi të VISTA-s, e cila tani për tani po skanon Rrugën e Qumështit me qëllimin që të krijojë një hartë të strukturës së galaktikës sonë dhe të shpjegojë se si u formua ajo.
eso8714sq — Publikim i Organizatës
Kontroll ndërkontinental në distancë: Duke vëzhguar me Teleskopët në La Silla nga Garching
29 Shtator 1987: ESO lajmëron për lidhjen me anën e sistemit të parë të kontrollit në distancë me teleskopët me bazë në tokë në kontinentin tjetër.
eso8604sq — Publikim shkencor
Gjendja e kometës Halley; Vëzhgimet në La Silla
18 Shkurt 1986: Që prej ditës së rigjetjes së suksesshme të kometës Halley më 15 Shkurt, në Observatorin Evropian të Jugut (ESO), vëzhgimet në Observatorin La Silla kanë vazhduar çdo mëngjes. Pozicione të sakta të kometës vazhdojnë të maten dhe të transmetohen brenda pak orëve nëpër qendrat e anijeve kozmike në Darmstadt, Moscow, Tokyo dhe Pasadena. Ky është një kontribut i rëndësishëm saktësimin e rrugës që duhet të ndjekin pesë anijet kozmike, përfshirë GIOTTO-n e Agjensisë Evropiane të Hapsirës “European Space Agency” e cila i është drejtuar kometës Halley për t’u takuar me të në fillim të Marsit.
duke e shfaqur 41 tek 48 të 48