Back to ESO News index

ESO News
ESO eso1250da: Billede af Carina-tågen markerer indvielsen af VLT Survey Telescope. Et spektakulært nyt billede af den stjernedannende Carina-tåge er blevet optaget med VLT Survey Telescope på ESOs Paranal-observatorium og offentliggjort ved indvielsen af teleskopet i Napoli i dag. Dette billede blev taget med hjælp af Sebastián Piñera, Chiles præsident, under ...

Se i browser
Europæiske
Syd
Observatorium
Nyheder fra ESO
6 december 2012

Et spektakulært nyt billede af den stjernedannende Carina-tåge er blevet optaget med VLT Survey Telescope på ESOs Paranal-observatorium og offentliggjort ved indvielsen af teleskopet i Napoli i dag. Dette billede blev taget med hjælp af Sebastián Piñera, Chiles præsident, under hans besøg på observatoriet den 5. juni 2012.

Pressemeddelelsen, billederne og videoerne er tilgængelige på:

Oversættelser er tilgængelige på dit lands side: Österreich, BelgiëBelgiqueBelgien, Brasil, Chile, Česko, Suomi, France, Deutschland, Ísland, Italia, Nederland, Norge, Polska, Portugal, Россия, España, Sverige, SuisseSchweizSvizzera, Türkiye, Україна, International English

Med venlig hilsen,
Tina Ibsen