Back to ESO News index

ESO News
ESO eso1250no: Bilde av Carinatåken markerer innvielsen av VLT Survey Telescope. Et spektakulært nytt bilde av den stjernedannende Carinatåken, fotografert med VLT Survey Telescope ved ESOs Paranal-observatorium i Chile, er offentliggjort i anledning teleskopets innvielse i Napoli i dag. Chiles president Sebastián Piñera hjalp til med å ta bildet under sitt ...

Les i nettleser
European
Southern
Observatory
Nyheter fra ESO
6 December 2012

Et spektakulært nytt bilde av den stjernedannende Carinatåken, fotografert med VLT Survey Telescope ved ESOs Paranal-observatorium i Chile, er offentliggjort i anledning teleskopets innvielse i Napoli i dag. Chiles president Sebastián Piñera hjalp til med å ta bildet under sitt besøk ved observatoriet 5. juni 2012.

Pressemeldingen, bilder og videoer finnes på:

Oversettelser finnes for følgende land: Österreich, BelgiëBelgiqueBelgien, Brasil, Chile, Česko, Danmark, Suomi, France, Deutschland, Ísland, Italia, Nederland, Polska, Portugal, Россия, España, Sverige, SuisseSchweizSvizzera, Türkiye, Україна, International English

Med vennlig hilsen,
ESOs utdannings- og formidlingsavdeling