Про ESO

Loading player...

Європейська Південна Обсерваторія (ESO) - це передова міжурядова астрономічна організація в Європі та найбільш продуктивна астрономічна обсерваторія світу. За підтримкою Австрії, Бельгії, Бразилії, Чеської Республіки, Данії, Фінляндії, Франції, Німеччини, Італії, Нідерландів, Португалії, Іспанії, Швеції, Швейцарії та Сполученого Королівства, ESO забезпечує астрономів сучасним дослідницьким обладнанням. Ряд інших країн також висловили зацікавленість у членстві в ESO.

Головною місією ESO, котра описана у Конвенції від 1962 року, є забезпечення астрономів та астрофізиків найновішим дослідним обладнанням, котре дозволяє проводити найпередовіші наукові дослідження в найкращих умовах. Щорічні внески країн-членів ESO становлять приблизно 130 мільйонів євро. В ESO працюють майже 680 співробітників. Будівництво та експлуатація масиву найпотужніших у світі наземних астрономічних телескопів дозволяють робити важливі наукові відкриття. ESO пропонує численні можливості для розвитку та передачі технологій у поєднанні із високотехнологічними контрактними можливостями та ефектною демонстрацією європейської промисловості.

Хоча штаб-квартири (включаючи науковий, технічний та адміністративний корпуси організації) розташовані в Гархінзі під Мюнхеном (Німеччина), ESO також функціонує в чилійському Сантьяго Центрі та на телескопах, розташованих на трьох унікальних місцинах в Чилі: Ла Сілла, Паранал та Чахнантор.

В даний час ESO проектує метровий Європейський Надзвичайно Великий Телескоп E-ELT(оптичний та ближній ІЧ діапазони), який стане "найбільшим у світі оком у небо".

"An almost unique level of international cooperation is achieved at ESO, and everything is done by those who can do it best, irrespective of their country or institution. This spirit of excellence is an example for all Europe."

Mrs. Maria van der Hoeven, Minister of Education, Culture and Science, the Netherlands