ann12022-uk — Сповіщення

Зображення від ESO в Star Walk

Насолоджуйтесь найкращими астрономічними зображеннями на новому iPad завдяки програмі-переможцю

22 березня 2012 р.

Інтернет гуде від розмов про дисплей Retina, що на третьому поколінні IPad, а ми не бачимо для нього кращого застосування, ніж вивчення подробиць астрономічних зображень. Скористайтеся всіма перевагами дисплею третього покоління IPad та чотириядерною графікою, щоб насолодитися найкращими картинами Всесвіту від ESO.

Vito Technology Inc.® переробив популярний планетарій Star Walk для нового IPad з новою чудовою графікою та можливостями. Він дозволяє використання астрономічних зображень від Європейської Південної Обсерваторії (ESO) і ESA/HUBBLE, а частина програми "Фото Дня" надає фотографії (з високою роздільною здатністю) зоряних скупчень, об’єктів Мессьє та інших астрономічних об'єктів.

Додаток Star Walk забезпечує найкращий передовий досвід астрономам, студентам та шанувальникам нічного неба, дозволяючи користувачам легко знаходити та ідентифікувати більше 20 тисяч об'єктів нічного неба. 360 градусна Multi-Touch зоряна мапа відображає 3D динамічні моделі сузір'їв, зірок, планет, супутників та галактик на поточний час для будь-якого місця на Землі. З останнім оновленням користувачі можуть насолоджуватися графікою і безпрецедентною інтерактивністю, досягнутих за допомогою камери Isight та дисплею Retina на новому IPad.

ESO ePOD, Garching, Germany