Виберіть мову:

ann12023-uk — Сповіщення

Алістера МакФерсона призначено на посаду керівника проекту E-ELT

27 березня 2012 р.

Рада ESO затвердила Алістера МакФерсона на посаду керівника проекту Європейського Надзвичайно Великого Телескопа (E-ELT) та керівника відділу E-ELT, починаючи з 1 липня 2012.

Ця посада є наслідком успішної праці Алістера як тимчасового керівника проекту E-ELT, в якому він керував частиною діяльності в рамках Phase B, обчислюючи 39.3-метрову базову конструкцію E-ELT, та за вдалі минулорічні кошторисні витрати.

Алістер має доведений послужний список із розміщенням та відстеженням дуже великих контрактів та веденням проектів вартістю більш ніж 1 мільярд євро. Його попередня роль як керівника програми для UK Lynx Helicopter Fleet означає, що він має цілковитий досвід роботи із проектами, в яких на першому місці стоять надійність та обслуговуванність. Алістер має значний досвід в управлінні проектами на царині астрономії, також він здійснив проект Оптичного та Інфрачервоного Оглядового Телескопа для Астрономії (VISTA) та частину Phase B проекту E-ELT.

На даний момент, E-ELT є найбільш претензійним проектом ESO. Від перших спостережень, запланованих на початок наступного десятиліття, E-ELT візьметься за найбільші наукові проблеми нашого часу та видасть численні чудові астрономічні новинки, включаючи відстеження планет, схожих на Землю у зонах життя навколо інших зірок, де воно могло б існувати. E-ELT - це абревіатура для Європейського Надзвичайно Великого Телескопа, цього революційно нового наземного телескопа, котрий матиме 40-метрового класу головне дзеркало та стане найбільшим у світі оптичним та ближнім ІЧ телескопом: "найбільшим оком в небо".

Cell: +49-173-3872-621