ann12028-uk — Сповіщення

ESOcast 42: Дивлячись вгору

Екстренний випуск №2 до 50-ї річниці

19 квітня 2012 р.

Напередодні 50-річчя ESO в жовтні 2012 року ми випускаємо вісім особливих ESOcasts, котрі є частинами фільму "Європа прямує до зірок: перші 50 років дослідження південного неба в ESO" (Europe to the Stars — ESO’s First 50 Years of Exploring the Southern Sky).

"Дивлячись вгору" є другим особливим епізодом цієї серії та 42-м ESOcast в цілому. У ньому ми побачимо, як на протязі останніх п'ятдесяти років ESO допомогла розгадати деякі таємниці Всесвіту, в якому ми живемо. Астрономи потребували більш потужні інструменти для спостереженнь за небом і ESO надала їх. Нове покоління надзвичайних наземних телескопів запропонувало астрономам "передній ряд сидінь" для вивчення чудес Всесвіту.

Від порівняно близьких планет нашої Сонячної системи до дуже далеких галактик, декотрі із яких видно в часи невдовзі після народження Всесвіту, тобто майже чотирнадцять мільярдів років тому... Телескопи ESO та передова апаратура дозволяють астрономам заглянути в Космос глибше, ніж будь-коли раніше .

Дивіться цей епізод, щоб більше дізнатися про потужні наземні телескопи ESO та їх вплив на астрономічні дослідження.

Додаткова інформація

ESOcast - це серія відео-подкаст, присвячених донести вам останні новини та дослідження в ESO - Європейській Південній Обсерваторії.

Підпишіться на наш відео-подкаст, щоб йти в ногу з останніми новинами від ESO: ESOcast доступний через ITunes в HD та SD.  Він також є на YouTubeVimeo та dotSUB та пропонується для скачування в кількох форматах, включаючи HD.

• Дивіться та завантажуйте ESOcast 42 тут