Виберіть мову:

ann12062-uk — Сповіщення

Science in School № 24 вже вийшов!

18 вересня 2012 р.

Останній номер журналу Science in School наразі безкоштовно доступний в Інтернеті та на папері. Як завжди, цей європейський журнал, присвячений викладачам природничих наук та освітянам, пропонує безліч цікавих статей та заходів для учнів.

Деякі моменти цього випуску вміщують огляди того, як високі астрономічні енергії можуть розповісти нам про Всесвіт, як генетика може допомогти запобігти тваринній торгівлі в Бразилії, а також стаття про те, як отримати індиго та про деякі його захоплюючі застосування людством. Випуск також вміщує ряд експериментів та ідей, щоб заохотити студентів активно вчитися та займатися науковими відкриттями.

Science in School видається EIROforum, котрий є співпрацею між вісьмома європейськими міжурядовими науково-дослідними організаціями, серед яких присутня ESO. Журнал адресований викладачам різних наукових дисциплін зі всієї Європи: виділення найкращих на царинах викладання та передових досліджень.

Ви можете знайти безліч статей, а також версії їх перекладів на багатьох європейських мовах. Ви також можете добровільно перекладати статті із Science in School вашою рідною мовою для публікацій в Інтернеті. Будь ласка, зверніться до посібника на сторінці сайту Science in School.

Про сповіщення