ann14022-uk — Сповіщення

ESOcast 64: Перша система кілець навколо астероїда

26 березня 2014 р.

Даний епізод ESOcast розповідає про нове відкриття на тему, що далекий астероїд Харікло оточений двома вузькими щільними кільцями.

Телескопи в різних обсерваторіях Південної Америки, в числі яких були 1.54 данський телескоп та TRAPPIST, котрі розташовані в обсерваторії ESO Ла Сілла в Чилі, були використані, щоб зробити це несподіване відкриття у зовнішніх частинах нашої Сонячної системи.

Дана унікальна знахідка викликала великий інтерес та обговорення, оскільки це наразі найменший космічний об'єкт, котрий має кільця і ​​лише п'яте тіло Сонячної системи - після планет-гігантів Юпітера, Сатурна, Урана та Нептун, у котрих вони теж присутні.

Астрономи вважають, що такого роду кільця ймовірно були сформовані з уламків, що залишилися після зіткнення. Про історію цього унікального та несподіваного відкриття йде мова в ESOcast 64: First Ring System Around an Asteroid.

Більше епізодів ESOcast також доступні.

Дізнайтесь, як читати або вносити субтитри для ESOcast на різних мовах, або ж зробіть переклад цього відео на dotSUB.

Додаткова інформація

ESOcast - це серія відео-подкаст, присвячених донести вам останні новини та дослідження в ESO - Європейській Південній Обсерваторії.

Підпишіться на наш відео-подкаст, щоб йти в ногу з останніми новинами від ESO: ESOcast доступний через ITunes в HD та SD.  Він також є на YouTubeVimeo та dotSUB та пропонується для скачування в кількох форматах, включно HD.

• ESOcast 64
  • Всі наші відео-подкасти тут
  • Підпишіться на серію для iTunes в HD або SD
  • Дивіться нас на YouTubeVimeo або dotSUB
  • Відмітьте нас на Facebook або відстежуйте наш Twitter для подальших новин.

Про сповіщення