Ділові відносини із ESO

Вчені та інженери ESO активно співпрацюють зі своїми колегами з європейської промисловості та інших європейських науково-дослідних установ для розробки ключових технологій майбутнього. Навспражки, європейська промисловість відіграє важливу роль у реалізації проектів ESO. Без активної та повної завзяття участі комерційних партнерів з усіх країн-членів та Чилі, такі проекти були б неможливі. Передача технологій збільшує цінність дослідження ESO та розвиток діяльності для суспільства в цілому, а особливо в державах-членах ESO .

Деякі з цих НДДКР* діяльностей залучені до нових оптико-механічних та оптико-електронних систем, до надзвичайно високої точності управління і наведення важкої техніки. Інші включають в себе апаратні засоби і програмне забезпечення для комплексу телескопів та інструментів, математично передові аналізи зображень і оптимальної обробки, архівування та витяг надзвичайно великих обсягів даних. ESO розробила революційну "адаптивну оптику" та зіграла важливу роль у розвитку "адаптивної оптики” для громадянських застосувань. Системи “адаптивної оптики” мають не просто вирішальне значення для наступного покоління телескопів, але в даний час застосовуються в
основному напрямку оптичної техніки. Наприклад, сьогодні в сучасній медицині, в зв'язку із рефракційною лазерною хірургією очей для корекції аберацій вищих порядків, використовується зондувальна техніка хвильового фронту.

Крім того, в області розвитку технологій, ESO підтримує тісні зв'язки з багатьма дослідницькими групами в університетських інститутах країн-членів та поза їх межами. Так астрономи із країн-членів беруть активну участь у плануванні та виконанні наукових приладів для VLT/ VLTI, а також для інших існуючих або запланованих телескопів. Інструменти розвитку відкривають широкі можливості для національних дослідницьких центрів передового досвіду, залучаючи багатьох молодих учених та інженерів.

* - Науково-дослідні та Дослідно-конструкторські Роботи (НДДКР).