eso1146uk — Організаційний реліз

Виберіть мову:

Іспанський наслідний принц відвідав обсерваторію Паранал (ESO)

24 листопада 2011 р.

24 листопада 2011 року обсерваторія Паранал (ESO, Чилі) була удостоєна візиту Їх Королівських Високостей Принца та Принцеси Астурійських.

Делегація, у складі якої були Міністр науки та інновацій Іспанії доктор Крістіна Гармендіа, Міністр закордонних справ Чилі Альфредо Морено та Міністр національного надбання Чилі Каталіна Паро, вперше мала нагоду почути низку презентацій про ESO в обсерваторному готелі "Резиденція". На цій сесії також були присутні представники міжнародної преси.

Генеральний Директор ESO, професор Тім де Зеу, підкреслив проблеми будівництва та експлуатації сучасних астрономічних дослідницьких об'єктів в одному з найбільш сухих місць на Землі.

"Надзвичайно приємно вітати Їх Королівські Високості в обсерваторії Паранал", промовив професор де Зеу: "Іспанія є високо цінованою державою-членом ESO. Іспанська промисловість зробила великий внесок у проектування та будівництво об'єктів ESO, а іспанські астрономи надзвичайно чудово використовують ці провідні світові наукові інструменти".

Іспанський делегат та віце-президент Ради ESO професор Ксавьєр Барконс далі підкреслив активну участь іспанської громадськості у діяльності ESO. Іспанія відіграє істотну роль у розробці досліджень для проектування майбутнього E-ELT, а також уклала великі контракти на будівництво частин ALMA - Великого Міліметрово-субміліметрового Масиву Атакама.

Іспанський астроном та заступник Директора ESO по виробничих питаннях д Фернандо Комерон описав деякі з найбільш важливих відкриттів, зроблених за допомогою Дуже Великого Телескопа (VLT), у тому числі отримання першого прямого зображеня екзопланети та підтвердження існування надмасивної чорної діри в центрі Чумацького Шляху.

Опісля Принцу та Принцесі був показаний власне VLT, котрий є найпередовішим у світі оптичним інструментом. Вони також отримали рідкісний шанс відвідати інтерферометричні тунелі під телескопами. У цих тунелях об'єднюють світлові пучки, зібрані телескопами групи VLT, що дозволяє астрономам бачити деталі до 17 разів менші, ніж це можливо з окремими телескопами.

Високопославленим екскурсантам також було показано пункт керування VLT, де іспанські астрономи пояснювали роботу телескопів.

Під час візиту Принца та Принцеси Астурійських також були присутні представник Європейської Південної Обсерваторії в Чилі професор Массімо Тареньї та директор обсерваторії доктор Андреас Кауфер.

Іспанія вступила в ESO в 2006 році. Наразі 32 її громадян працюють в організації.

Стільниковий: +56 9 9 829 4202