eso1224uk — Організаційний реліз

Виберіть мову:

Король Іспанії відвідав обсерваторію ESO Паранал

7 червня 2012 р.

У середу 6 червня, Його Величність Хуан Карлос I, Король Іспанії, відвідав обсерваторію ESO Паранал, де зустрівся із Президентами Чилі, Колумбії, Мексики та Перу, а також із іншими високопоставленими персонами на Четвертому Саміті Тихоокеанського Альянсу.

У середу 6 червня, Король Іспанії прибув в обсерваторію ESO Паранал, де був прийнятий Головою Ради ESO Ксавьє Барконсом, Генеральним Директором ESO Тімом де Зеу, представником Європейської Південної Обсерваторії в Чилі Массімо Тареньї та директором обсерваторії Андреасом Кауфером.

"Ми раді вітати Його Величність та запропонувати нашу гостинність тут на Параналі, в центрі чилійської пустелі Атакама", - сказав Тім де Зеу.

Дане місце пустелі є одним із найбільш посушливих у світі, а гора Паранал 2.6 км висоти є однією із кращих на Землі для проведення наукових спостережень за Всесвітом. Даючи притулок чотирьом 8.2 м Головним Телескопам та чотирьом 1.8 м Допоміжним Телескопам групи Дуже Великого Телескопа (VLT) ESO та оглядовим телескопам VST і VISTA, Паранал є найпродуктивнішою наземною астрономічною обсерваторією в світі.

Король пообідав із президентами Чилі, Колумбії, Мексики та Перу, а також із іншими високопоставленими представниками Коста-Ріки, Панами, Канади, Японії та Австралії, котрі щойно завершили Четвертий Саміт Тихоокеанського Альянсу, що відбувся на Параналі (див. eso1223 для отримання додаткової інформації про саміт).

Іспанський Міністр закордонних справ та співробітництва Жозе Мануель Гарсія-Маргалло, котрий був у складі делегації Короля, також зустрівся із Ксавьє Барконсом, щоб коротко обговорити роль Іспанії в ESO.

Король прибув на Паранал в останній день свого офіційного візиту до Південної Америки, під час якого відвідав Бразилію та Чилі, перш ніж повернутися в Іспанію.

За останні кілька місяців, кілька членів королівських родин відвідали обсерваторію Паранал, щоб насолодитись її темним небом. В їх числі були Принц Астурійський, син Хуана Карлоса I, та Принц Бельгії Філіп. Однак, це вперше правлячий монарх відвідав обсерваторію після моменту її офіційного відкриття.

ESO, Європейська Південна Обсерваторія - це передова міжурядова астрономічна організація в Європі та найбільш продуктивна астрономічна обсерваторія світу. Її підтримує 15 країн: Австрія, Бельгія, Бразилія, Чеська Республіка, Данія, Франція, Фінляндія, Німеччина, Італія, Нідерланди, Португалія, Іспанія, Швеція, Швейцарія та Сполучене Королівство. ESO здійснює ініціативну програму, зосереджену на проектуванні, будівництві та експлуатації потужних наземних спостережних об'єктів, що дозволяє астрономам робити важливі наукові відкриття. ESO також відіграє провідну роль у сприянні та організації співробітництва в астрономічних дослідженнях. ESO працює на трьох унікальних, світового класу обсерваторіях в Чилі: Ла Сілла, Паранал і Чахнантор. На горі Паранал, в ESO працює Дуже Великий Телескоп - найбільш передова в світі астрономічна обсерваторія видимого діапазону та VISTA - найбільший оглядовий телескоп в світі. ESO є європейським партнером просунутого астрономічного радіотелескопу ALMA, найбільшого існуючого астрономічного проекту. В даний час, ESO планує 40 метрового класу Європейський Надзвичайно Великий Телескоп E-ELT (оптичний та ближній ІЧ діапазони), який стане "найбільшим в світі оком в небо".

Телефон: +49-89-3200-6761