Back to ESO News index

ESO News
ESO eso1333uk: Сніг у молодій планетній системі — Замерзлий вказівник формування планет та комет. Вперше одержано зображення далекого снігового кордону у молодій планетній системі. Розташований у диску навколо схожої на Сонце зорі TW Гідри, він може розповісти нам багато нового про формування планет та комет, про чинники, що визначають їх структуру, а також і ...

Дивитись у переглядачі
Європейська
Південна
Обсерваторія
Новини ESO
18 Липень 2013

Вперше одержано зображення далекого снігового кордону у молодій планетній системі. Розташований у диску навколо схожої на Сонце зорі TW Гідри, він може розповісти нам багато нового про формування планет та комет, про чинники, що визначають їх структуру, а також і про історію Сонячної системи. Результати дослідження були опубліковані в журналі Science Express за сьогодні.

Релізи, зображення та відео доступні тут:

Переклади доступні на сторінці вашої країни: Shqipëria, Österreich, BelgiëBelgiqueBelgien, Brasil, Chile, Česko, Danmark, Suomi, France, Deutschland, Ísland, Italia, Nederland, Norge, Polska, Portugal, Россия, España, Sverige, SuisseSchweizSvizzera, Türkiye, International English

Найкращі побажання,
Відділ Освіти та Зв’язків із Громадськістю ESO