Перші об’єкти Всесвіту

Artist impression of the E-ELTЗондування найбільш віддалених об'єктів із E-ELT дасть ключі до розуміння формування перших об'єктів, які утворилися: первинних зірок, первинних галактик і чорних дір та їх зв'язків. Дослідження таких надзвичайних об'єктів, як чорні діри, висвідчать силу E-ELT, щоб отримати більш глибокі уявлення про нестаціонарні явища, пов'язані з різними процесами в подіях навколо компактних об'єктів.

E-ELT розроблений, щоб проводити детальні дослідження перших галактик та відстежувати їх еволюції через космічний час. Спостереження цих ранніх галактик із E-ELT буде давати підказки, які допоможуть зрозуміти, як ці об'єкти формувалися та розвивалися. Крім того, E-ELT буде унікальним інструментом для проведення інвентаризації зміни суті різних елементів у Всесвіті з часом та розуміння історії формування зірок в галактиках.

Однією з найбільш захоплюючих цілей E-ELT є можливість проведення прямих вимірювань прискорення розширення Всесвіту. Такі вимірювання мали б істотний вплив на наше розуміння Всесвіту. E-ELT також буде шукати можливі варіації фундаментальних фізичних констант протягом часу. Недвозначне виявлення таких змін буде мати далекосяжні наслідки для нашого розуміння