Перші об’єкти Всесвіту

Artist impression of the ELTЗондування найбільш віддалених об'єктів із ELT дасть ключі до розуміння формування перших об'єктів, які утворилися: первинних зірок, первинних галактик і чорних дір та їх зв'язків. Дослідження таких надзвичайних об'єктів, як чорні діри, висвідчать силу ELT, щоб отримати більш глибокі уявлення про нестаціонарні явища, пов'язані з різними процесами в подіях навколо компактних об'єктів.

ELT розроблений, щоб проводити детальні дослідження перших галактик та відстежувати їх еволюції через космічний час. Спостереження цих ранніх галактик із ELT буде давати підказки, які допоможуть зрозуміти, як ці об'єкти формувалися та розвивалися. Крім того, ELT буде унікальним інструментом для проведення інвентаризації зміни суті різних елементів у Всесвіті з часом та розуміння історії формування зірок в галактиках.

Однією з найбільш захоплюючих цілей ELT є можливість проведення прямих вимірювань прискорення розширення Всесвіту. Такі вимірювання мали б істотний вплив на наше розуміння Всесвіту. ELT також буде шукати можливі варіації фундаментальних фізичних констант протягом часу. Недвозначне виявлення таких змін буде мати далекосяжні наслідки для нашого розуміння