Оглядові телескопи

Картографія неба в найдрібніших деталях

Два нових і потужних телескопи - Оптичний та Інфрачервоний Оглядовий Телескоп для Астрономії (VISTA) та Оглядовий Телескоп VLT (VST) проводять свою роботу в обсерваторії ESO Паранал, яка в північній частині Чилі. Вони можливо найпотужніші в світі спеціалізовані оглядові телескопи, котрі дадуть надзвичайне підвищення наукового потенціалу відкриттів в обсерваторії Паранал.

Екскурсія по обсерваторії Паранал

Virtual Tour at ESO Very Large Telescope

Натисніть на зображення, щоб почати віртуальний тур по VLT та його околицях.

VLTCam LIVE на UT3 (поновлення раз на годину у денний час)

Відвідини обсерваторії Паранал

• Журналісти ЗМІ та наукові, а також продюсери будь ласка прочитайте про Media Visits
  • Туристи, студенти та юридичні особи: просимо прочитати умови Tourists and Students Visits

Наука із Оглядовими Телескопами

Багато із найбільш цікавих астрономічних об'єктів є незвичайними: від крихітних, але потенційно небезпечних колоземних астероїдів до найвіддаленіших квазарів. Знаходити їх, це як шукати голку в стозі сіна. Найбільші телескопи, такі, як Дуже Великий Телескоп ESO (VLT) та Космічний Телескоп Хаббла NASA/ESA, можуть вивчати тільки маленьку частину неба в будь-який момент часу, але VISTA і VST призначені для швидкого та проникливого фотографування великих площ неба. Два телескопи витратять п'ять років на виконання дев’яти ретельно розроблених оглядів. Також створяться величезні архіви, як зображень, так і каталогів об'єктів, які будуть зібрані астрономами на десятиліття вперед. Оглядові Телескопи відіграватимуть важливу роль у підготовці цілей для майбутніх телескопів, таких як Європейський Надзвичайно Великий Телескоп (E-ELT) та Космічний Телескоп ім. Джеймса Вебба (JWST).

Наукові цілі оглядів включають в себе багато із найбільш захоплюючих проблем в астрофізиці сьогодення, починаючи від природи темної енергії до небезпеки від колоземних астероїдів. Обстеження будуть проводити великі команди астрономів всієї Європи. Деякі з оглядів охоплять більшу частину південного неба, в той час як інші будуть зосереджені на менших ділянках.

Цікаві об'єкти, виявлені оглядовими телескопами, сформують цілі для детального вивчення, як для сусіднього VLT, так і для інших телескопів на Землі і в космосі. Обидва оглядових телескопи розташовані в куполах поруч VLTі мають одні і ті ж виняткові умови для спостережень і такий же високо ефективний робочий тип.

VISTA і VST разом будуть виробляти величезні обсяги даних: одне зображення, прийняте VISTA, має 67 мегапікселів, а зображення з OmegaCam, котра на VST, має 268 мегапікселів. Два Оглядових Телескопи кожну ніч будуть продукувати набагато більше даних, ніж всі інші прилади на VLT, разом узяті. VST і VISTA разом будуть виробляти більше 100 терабайт даних на рік.

Більше про Оглядові Телескопи ESO