ann18027-hu — Bejelentések

Felvezető kampány az ESO Supernova Planetárium és Látogatóközpont megnyitójához

2018. április 18.

2018. április 28-án az ESO Supernova Planetárium és Látogatóközpont megnyitja kapuit a nagyközönség előtt. A központ felavatását a közösségi partnereknek, támogatóknak, szomszédoknak és barátoknak szánt események sorával ünneplik a szervezők. Ennek első negyedében a központ „csillagos” programokkal várja a látogatókat.

Április 26-án sajtókonferenciának ad otthont az ESO Supernova, amelynek keretében a média munkatársainak lehetőségük lesz alaposabban megismerni az új planetáriumot és látogatóközpontot, interjút készíthetnek az Európai Déli Csillagvizsgáló (ESO), a Klaus Tschira Alapítvány (KTS) és a Heidelberg Institute for Theoretical Studies (HITS) képviselőivel, majd részt vehetnek egy bemutató bejáráson és megtekinthetnek egy planetáriumi műsort is.

Ugyanaznap este az ESO Supernova alapítói, az építészek bővebb csapata, a kiállítástervezők és projektmenedzserek, valamint az helyi önkormányzat és a támogatók képviselői találkoznak egymással.

Április 27-én délelőtt az ESO Supernova a helyi és a nemzetközi közösségi média bloggerei előtt nyitja meg kapuit, akik megismerkedhetnek az egész központtal, részt vehetnek a kiállításbemutatókon és planetáriumi műsorokon is.

Aznap 15 órától szomszédainkat, Garching város lakóit várjuk egy különleges, csak nekik szánt megnyitóra. A tervezett program bemutatókból, planetáriumi műsorokból, gyerek számára rendezett arcfestésből és sok minden másból áll.

Végül április 28-án 12 órakor az ESO Supernova mindenki számára megnyitja kapuit. A központ 2018-ban ingyenesen látogatható, de regisztráció szükséges, ami elektronikusan is elvégezhető. A jegyek a helyszínen található jegyautomatákban nyomtathatók ki.

Negyedéves programunk izgalmas események egész tárházát vonultatja fel.

Ha szeretné támogatni az ESO Supernova-t, azt partneri státuszban is teheti, vagy adományozhat is.

További információk

ESO Supernova Planetárium és Látogatóközpont

Az ESO Supernova Planetárium és Látogatóközpont az Európai Déli Csillagvizsgáló (ESO) és a Heidelberg Institute for Theoretical Studies (HITS) közös projektje. Az épület, amelyet az ESO működtet, a német Klaus Tschira Alapítvány (KTS) adományából épült.

ESO Supernova koordinátor