ann18030-hu — Bejelentések

ESOcast 159: Stan Dart: Supernova

2018. május 7.

A legtöbb szupernóva egy nagy tömegű csillag életének dramatikus végét jelzi, amikor is egy katasztrofális robbanásban semmisül meg az égitest. Azonban Stan Dart, az ESO zenei nagykövete a tojáshéjból éppen csak kibújt ESO Supernova Planetárium és Látogatóközpont ünneplésére hozott létre egy zenei anyagot, az ESO Supernova egyik planetáriumi programjának aláfestéseként.

Stan Dart magával ragadó instrumentális kompozíciója lett az ESOcast light 159-es epizódjának kísérőzenéje, ami a szupernóvák varázslatos témáját járja körbe, érintve az új csillagrendszerek, bolygók, sőt magának az Életnek a kialakulását is.

Az ESOcastra feliratkozhat az iTunes-on, megtekintheti a következő epizódokat a YouTube-on, vagy követhet minket a Vimeo-n is, valamint sok további ESOcast epizód is elérhető online.

További információt is talál arról, hogy hogyan nézheti feliratosan az ESOcast adásait, illetve hogyan járulhat hozzá Ön is azok fordításához a világ számos nyelvén. Többek között ezt a videót is lefordíthatja a YouTube-on.

Képernyőfotó az ESOcast 159 adásából