Közlemények

Subscribe to receive news from ESO in your language!
ann18086-hu — Bejelentések
Tudomány az iskolában: megjelent a 45. szám
2018. november 30.: Megjelent a Science in School (Tudomány az iskolában) című ingyenes folyóirat legfrissebb száma, amely online és nyomtatott formában is elérhető. A természettudomány-tanárok számára készült európai újság a modern tudomány legújabb híreit mutatja be, a tudományos oktatáshoz tanítási anyagokat és projekteket ajánl, valamint tartalmaz még ösztönző tudósokkal és tanárokkal készített interjúkat, könyvekről és egyéb forrásokról ismertetéseket és számos egyéb hasznos eszközt a természettudományi szaktárgyakat oktató tanárok számára. A folyóirat célja, hogy támogassa a tudományos oktatást, elősegítve a kommunikációt tanárok, tudósok és azok között, akik Európában a tudományos oktatáshoz kötődnek. A jelenlegi szám néhány fontosabb témája: áttekintés az SI mértékegységek definíciójának küszöbön álló változásairól, amelyek 2019 májusában lépnek életbe; egy cikk a melegkedvelő mikroorganizmusok futurisztikus felhasználásáról és egy hathatós új diagnosztikai technológia ismertetője, amely színes röntgenszkennelésen alapszik. Az oktatási tevékenységekkel kapcsolatban a következőkről van szó: hogyan készíthető egyszerű anyagok felhasználásával hangszóró; hőmennyiségméréses kísérlet dióhéj segítségével a bioenergia meghatározásához; és útmutató ahhoz, hogy ...
Mutasd 41-tól 60-ig 939-ból?